موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

حدود یک سال پیش به پیشنهاد یک دوست مقداری پول در موسسه مالی و اعتباری میزان گذاشتم و هرگز فکر نمی کردم روزی برسد که برای گرفتن اندکی از پول زحمتکشی خودم نیاز به صف ایستادن و عجز و التماس به کارمندان حرام خور و پرروی میزان باشد. من تصمیم گرفتم آنقدر اطلاع رسانی کنم تا دولت محترم آقای روحانی به داد ما برسد و پولمان را از میزان فاسد پس بگیرد.

بایگانی
آخرین نظرات

حدود یکسال پیش در سال 1392 یکی از دوستان به من پیشنهاد کرد تا اندک پولی را که پس انداز کرده بودم به موسسه میزان ببرم و اطمینان میداد که نسبت به موسسات و بانکهای دیگر که سود بیشتری هم میدادند میزان مطمئن تر است. من هم با سادگی تمام پول را به طور نقد تحویل کارکنان موسسه میزان دادم. همان لحظه گشودن حساب در موسسه به این فکر افتادم که در موسسه ای چنین بی نظم با برخوردهای نامناسب کارکنان حساب باز نکنم اما افسوس که این اشتباه را مرتکب شدم و اکنون در بهمن ماه 1393 چوب سهل انگاری ام را می خورم.

یادم هست زمانی که در دیماه 1393 مجری برنامه پایش آقای دکتر حیدری در تلویزیون به همه مردم گفت پولتان را از موسسه میزان بردارید و مشخصا نام برد. اما باز هم باورم نشد. حتی زمانی که شلوغی های موسسه میزان اتفاق افتاد و مردم برای دریافت پول و چک هجوم بردند یکی از آشنایان با من تماس گرفت و گفت برای من هم در صف دریافت چک نوبت گرفته است که من گفتم فکر نمی کنم نیازی به آن باشد و فکر می کردم اوضاع آرام خواهد شد.

تا آنکه حدود دو هفته پیش یکی از اقوام عمرش را به شما داد و خانواده ایشان که نیاز مبرم به پول برای خرید جاقبر داشتند از من خواهش کردند مقداری به آنها قرض بدهم و ... بقیه ماجرا عیان است. به موسسه میزان رفتم و از کارمند درخواست 15 میلیون چک روز کردم، گفت امکان ندارد، با رییس شعبه صحبت کردم و گفت امکان ندارد، گفتند نوبت دو ماهه می دهیم و در موعد نوبت چک یکماهه، من آرزو کردم اتفاقی که برای ما افتاد در زندگی تک تک کارکنان میزان به وقوع بپیوندد.

هر روز بر پدر و مادرشان لعنت می فرستم که پول نقد مرا به خودم نمی دهند و حرام خواری می کنند. من یک قران از سود میزان را نمی خواهم و تنها پول زحمتکشی و کارگری خودم را می خواهم. اکنون تصمیم گرفتم تا آنجا که می توانم صدایم را بالا ببرم و به همه بگویم که میزان حرام خوارترین و فاسدترین موسسه حال حاضر ایران است. و از قوه قضاییه و بانک مرکزی می خواهم هر چه سریعتر وارد ماجرا شوند و مردم را به حقوقشان و کارکنان میزان را به سزای اعمالشان برسانند.