موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

حدود یک سال پیش به پیشنهاد یک دوست مقداری پول در موسسه مالی و اعتباری میزان گذاشتم و هرگز فکر نمی کردم روزی برسد که برای گرفتن اندکی از پول زحمتکشی خودم نیاز به صف ایستادن و عجز و التماس به کارمندان حرام خور و پرروی میزان باشد. من تصمیم گرفتم آنقدر اطلاع رسانی کنم تا دولت محترم آقای روحانی به داد ما برسد و پولمان را از میزان فاسد پس بگیرد.

بایگانی
آخرین نظرات

موسسه میزان از آن دسته موسسات اعتباری است که اعتقادی به مشتری مداری ندارد و هرگونه بخواهد با ایشان برخورد می کند. روز گذشته بنده جهت دریافت پول از حساب به شعبه مرکزی میزان مراجعه کردم و آنچنان بد برخورد کردند که حسابشان را خدا و پیغمبر حواله کردم . از سویی امروز شنیدم که یکی از آشنایان با استفاده از پارتی که در هیات امنای موسسه داشته نسبت به دریافت کل مبلغ پولش اقدام کرده و چک روز دریافت کرده است.

من نسبت به این شرایط اعتراض دارم چرا که پول را نقد و در لحظه به موسسه فاسد میزان تحویل داده ام و اکنون نیز پولم را نقد می خواهم و هیچگونه بی ادبی و تأخیری را تحمل نمی کنم. مجریان قانون که در شعب میزان مستقر شده اند بدانند که اگر در همکاری با کارکنان فاسد میزان به مشتریان اهانتی شود در دنیا و آخرت خیر نخواهند دید چرا که وظیفه کنونی ایشان دستگیری و محاکمه کارکنان میزان است تا مردم به حقوقشان برسند.

جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم و منتخب ما از شما خواهشمندم به داد ما برسید. پول نقد ما را گرفته اند و اکنون باید با منت کشی و پاچه خواری کارکنان بی لیاقت اندکی از آن را دریافت کنیم. موسسه میزان همه پول ما را زمین و ساختمان و سهام خریده و از شما و دیوان عدالت اداری و قوه قضاییه خواهشمندم به این وضع رسیدگی کنید. اگر در این شرایط برای کسی مورد اضطراری پیش آید و نیاز به پول باشد چه کسی پاسخگوست؟ آقای روحانی ما پیگیری مساله را از شما می خواهیم چون تنها دادرس ما قشر ضعیف جامعه هستید. خواهشمندیم این موسسه را از طریق بانک مرکزی در موسسات معتبر و مورد تایید ادغام کنید و ما را به حقمان برسانید.

از همه افرادی که مانند بنده به این شرایط گرفتار شده اند خواهشمندم درخواست خود را در سایت آقای روجانی بنویسید تا ایشان بدانند ما در چه شرایط سختی گرفتار آمده ایم. فساد موسسه میزان دامن ما را گرفته و رانت خواری و پارتی بازی در آن بیداد می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی