موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

حدود یک سال پیش به پیشنهاد یک دوست مقداری پول در موسسه مالی و اعتباری میزان گذاشتم و هرگز فکر نمی کردم روزی برسد که برای گرفتن اندکی از پول زحمتکشی خودم نیاز به صف ایستادن و عجز و التماس به کارمندان حرام خور و پرروی میزان باشد. من تصمیم گرفتم آنقدر اطلاع رسانی کنم تا دولت محترم آقای روحانی به داد ما برسد و پولمان را از میزان فاسد پس بگیرد.

بایگانی
آخرین نظرات

روز گذشته در مراجعه به موسسه میزان و مکالمه ای پرتنش با معاونت شعبه سرپرستی به او گفتم این شرایط چه زمانی خاتمه می یابد تا مردم در آسایش به حقوقشان برسند و او پاسخ داد هر زمان مردم آرام شوند. دقیقا با همین لحن پاسخ داد و به همین اندازه بی ادبانه و گستاخانه و انگار نه انگار که حقوقش را از جیب من و امثال من می خورد. همان لحظه عهد کردم از آن زمان به بعد ریالی از پولم را در میزان حلال نمی دانم و تمام پول موسسه میزان آلوده به مال غصبی بنده است و هر استفاده که از آن بشود کاملا حرام است و از لحاظ شرعی باید پاسخگو باشند.

پس از آن به معاونت شعبه که مردی مسن (و مشخصا بازنشسته مرتبط با دستگاه قضای کشور) و بسیار گشتاخ بود گفتم اگر این شرایط ادامه یابد چه؟ چه خواهید کرد؟ با گستاخی تمام که از حضور نیروهای امنیتی و فضای رعب و وحشت نشات می گرفت پاسخ داد میزان همه پول شماها را در خرید مستغلات سرمایه گذاری کرده و نمی توانیم الان به شما پولی پس بدهیم و برای سود دادن این کار را می کردیم و شما حق اعتراض نداری! گفتم برادر من یک قران از سود شما را نمی خواهم اصل پول مرا پس بدهید که از جا بلند شد و رفت.

جالب آنکه ریاست هیچ یک از شعب میزان در این روزهای سخت برای مردم حاضر به حضور در میان مردم و پاسخگویی نیستند و معمولا در پستوهای ساختمان پنهان می شوند و مردم را در صفهای طولانی به حضور می پذیرند. امیدوارم به سزای این اعمال پلید و شیطان صفتی شان برسند.

از دولت محترم آقای روحانی خواهشمندم داد مردم را از این ظالمان که در روز روشن پول را نقد از مردم گرفتند و اکنون حاضر به پرداخت اصل پول هم نیستند، بستانید و ایشان را به سزای اعمالشان برسانید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی