موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

موسسه مالی و اعتباری میزان

من یک مشتری ناراضی میزان هستم و روزی هزار بار بر کارکنان میزان لعنت می فرستم

حدود یک سال پیش به پیشنهاد یک دوست مقداری پول در موسسه مالی و اعتباری میزان گذاشتم و هرگز فکر نمی کردم روزی برسد که برای گرفتن اندکی از پول زحمتکشی خودم نیاز به صف ایستادن و عجز و التماس به کارمندان حرام خور و پرروی میزان باشد. من تصمیم گرفتم آنقدر اطلاع رسانی کنم تا دولت محترم آقای روحانی به داد ما برسد و پولمان را از میزان فاسد پس بگیرد.

بایگانی
آخرین نظرات


امروز طی پرس و جو از بنگاه های محلی درباره دو قطعه زمین و یک پروژه ساختمانی بزرگ مربوط به موسسه میزان متوجه شدم این موسسه در راستای تلاش و دست و پا زدن در منجلاب فساد آنها را به فروش گذاشته تا با پول حاصل از فروش آنها چکهای صادره برای روزهای اول درخواستهای مردم را پاس کند، و همچنین دو منبع موثق اطلاع دادند پیشنهاداتی از سوی برخی دیگر موسسات به میزان ارائه شده که حاکی از قیمت 40 درصد پایینتر از قیمت روز بوده است. لازم به ذکر است که ارزش ریالی پروژه های مذکور در حدود 100 میلیارد برآورد شده است. همچنین از سوی دیگر اخبار حاکی از آن است که موسسه فاسد میزان از موسسه فرشتگان قریب 100 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده تا بتواند مطالبات معوقه مردم را بدهد.

این اخبار به روشنی نشاندهنده شرایط بسیار نابسامان موسسه میزان و لزوم دخالت بانک مرکزی و دولت محترم آقای دکتر روحانی برای متوقف ساختن آزار و اذیت مردم در نوبت دهی و صفهای طولانی است، تا دیگر کسی مجبور به منت کشی برای دریافت حق مسلم خود نشود، موضوع بسیار ساده است: آنگونه که پول نقد تحویل موسسه فاسد میزان داده ایم وجه نقد یا چک روز میخواهیم و به غیر از این راضی نخواهیم شد.

از سویی این اخبار نشاندهنده عدم حمایت موسسات دیگر و بانک مرکزی از میزان فاسد بوده و نشان می دهد این موسسه رو به افول پیش می رود (و البته آه مردم دامنگیر کارکنان آن و عدل جاری خواهد شد).

از دولت محترم جناب دکتر روحانی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهشمندیم هر چه زودتر به درد و رنج مردم رسیدگی کنند. فقط کافیست سری به شعب میزان بزنید و برخورد با سپرده گذاران بخت برگشته را ببینید، ما پول را در موسسه ای گذاشتیم که فکر می کردیم قانونی است، در حالیکه حتی یک درصد بویی از قانون و انسانیت نبرده است و مطالبات مردم را گرو خود نگاه داشته تا به فسادش ادامه دهد. بنده راضی به این شرایط نیستم و از دولت محترم و بانک مرکزی انتظار دخالت و انحلال و ادغام و عودت هر چه سریعتر پس اندازم را دارم. کارکنان فاسد میزان باید به اشد مجازات برسند تا بفهمند نمی توان با حق الناس شوخی کرد.

نظرات (۵)

  • یک بنده خدا ورشکسته
  • داداش ما چک میزان رو به تاریخ 28/11 بردیم بانک نقد نشد که نشد، بدبخت شدیم رفت، اینا وضعشون خرابتر از این حرفاس
  • کارشناس اقتصاد
  • من به عنوان یک متخصص اقتصاد پیشنهاد می کنم میزان در این شرایط برای دوام آوردن همه اموال و مطالبات خودش رو نقد کنه و تا همه درخواستهای مردم رو بپردازه چرا که این راه بهتر از ورشکستگی کامل و امنیتی شدن قضیه و از دست رفتن همه چیز است
    حقه جدید میزان آن است که هر که از میزان بیش از ده درصد حساب چک دارد به بانک مراجعه کند چک پاس نمی شود و در موسسه میگن باید نوبت بگیری ده درصد موجودی را میدیم و باید چک را پس بدی به همه عزیزان که مثل بنده چک کل حساب رو روزهای اول ورشکستگی گرفتن میگم چک یک برگه قانونی است و آن را از دست ندین میتونین اون را برگشت بزنین اما پس ندین و نوبت نگیرین که همه چی از دستتون میره
    آقا کدوم فروش کدوم کشک چک پاس نشد که نشد گفتن برو نوبت بگیر یک دهم پولت رو میدیم کسی نیس به داد ما برسه؟
    کمیسیون بودجه ی مجلس : میزان مورد تایید بانک مرکزی است
    پاسخ:
    منبع گفته تان را ارائه دهید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی